Handicare Service & Zekerheidsplan

De aankoop van uw traplift is een weloverwogen keuze. Een investering waar u vele jaren zonder zorgen gebruik van wilt maken.
Daarom biedt Handicare het Service & Zekerheidsplan. Een servicecontract waarmee u verzekerd bent van jaarlijks onderhoud van uw traplift.
En mocht u ooit een storing hebben, dan zijn we 24 uur per dag telefonisch bereikbaar. Ook in het weekend en ’s nachts. Wel zo’n fijn gevoel.

Met het Service & Zekerheidsplan heeft u de keuze uit drie onderhoudsniveaus: Brons, Zilver en Goud.
Bij aanschaf van een traplift is het Bronspakket standaard inbegrepen. Voor uitgebreide serviceopties kunt u kiezen voor het Zilver- of Goudpakket.
Dankzij onze focus op kwaliteit en de bewezen betrouwbaarheid van onze trapliften kunt u zorgeloos genieten, met de zekerheid van blijvende service en topkwaliteit.

Benieuwd naar de verschillende onderhoudsmogelijkheden? Neem contact met ons op om te ontdekken welk onderhoud past bij uw situatie. 


Voorwaarden Service & Zekerheidsplan

Voor alle contracten:

  • De traplift wordt 1 x per jaar (vanaf het 2e jaar) grondig gecontroleerd en onderhouden. Deze inspectie vindt plaats op werkdagen tussen 08.00 en 16.00 uur. Indien u op het vooraf afgesproken tijdstip niet aanwezig bent, wordt een latere onderhoudsbeurt in rekening gebracht.
  • Accu’s en batterijen zijn uitgesloten.
  • Handicare is 24 uur per dag, 365 dagen per jaar bereikbaar en zal zich inspannen om zo snel mogelijk te reageren.
  • Tijdens het jaarlijks onderhoud wordt de traplift technisch gereinigd. Het servicecontract voldoet niet in het schoonmaken van de liftinstallatie.
  • Het servicecontract is per maand schriftelijk opzegbaar. Er vindt geen restitutie van reeds voldane betalingen plaats.
  • De prijs van het servicecontract zal — automatisch en dus zonder dat daarvoor enige aanzegging nodig is — jaarlijks per 1 januari worden herzien aan de hand van de Consumentenprijsindexcijfers (CPI), Alle Huishoudens. (Als gepubliceerd door het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS). De basis hiervoor vormt de stijging van dit prijsindexcijfer over 12 maanden voorafgaand aan de maand september van het voorgaande kalenderjaar.)
  • Gevolgschade en/of kosten die het resultaat zijn van het buitenwerking zijn van de trapliftinstallatie ongeacht de oorzaak daarvan kunnen niet worden verhaald op Handicare.

Servicecontract:

  • Facturatie vindt plaats na uitvoer van het onderhoud.
  • Werkzaamheden die niet onder de onderhoudsbeurt vallen, zoals reparaties en het verhelpen van storingen, worden apart in rekening gebracht.
  • Meldingen n.a.v. een defect aan uw traplift, worden verholpen zonder extra kosten in rekening te brengen, mits deze reparaties en onderdelen het gevolg zijn van normale slijtage en falen van de traplift.
  • Uitgesloten zijn reparaties die het gevolg zijn van onjuist of oneigenlijk gebruik, reparaties uitgevoerd of pogingen daartoe door anderen dan door Handicare erkende monteurs, evenals water- en brandschade.
  •  Het servicecontract gaat in op de dag van ondertekening en wordt zonder opzegging ieder jaar automatisch met een jaar verlengd. Opzeggen kan schriftelijk. Facturatie vindt jaarlijks vooraf plaats.

De fabrieksgarantie op Handicare trapliften bedraagt 2 jaar. De fabrieksgarantie en servicecontracten doen geen afbreuk aan de wettelijke rechten welke u als consument toekomen aangaande garantie en conformiteit.
Op al onze diensten en producten zijn de algemene voorwaarden van toepassing, beschikbaar op onze website.

Terug naar boven