Keuzevrijheid in onderhoud van uw traplift

handicare_technician_2_hr_cmyk.jpg Ook nadat wij de lift bij u geplaatst hebben, blijven we graag met u in contact. We bieden u diverse opties voor service – en onderhoudscontracten die u zowel voorafgaand aan plaatsing als ook na plaatsing kunt afsluiten. Flexibel, eenvoudig en gemakkelijk.

Traplift Onderhoud

Natuurlijk heeft uw traplift onderhoud nodig, net als zoveel andere elektrische apparaten. Met een onderhoudsbeurt garandeert u meteen de levensduur van uw traplift. Hoewel wij zoveel mogelijk onderhoudsvrije materialen in de traplift hebben verwerkt, adviseren wij de traplift tenminste eens per jaar door ons te laten onderhouden. Zo wordt het behoud van uw traplift gegarandeerd zodat u nu en in de toekomst verzekerd bent van een permanente werking. Een onderhoudsbeurt valt niet binnen de garantie dus een onderhoudscontract bevelen wij zeer aan.

U kunt de service op uw lift uitbreiden door een onderhoudscontract af te sluiten. Ook wanneer de garantie op uw lift na twee jaar verlopen is, heeft u dan nog steeds recht op onderhoud van uw traplift.

 

Serviceformulier

      
* Website * Serviceaanvraag

Heeft u al een Handicare traplift? Ook dan staan wij graag voor u klaar. Handicare heeft een eigen servicedienst die 24 uur per dag bereikbaar is, zodat u elke dag van de week onbezorgd de trap op en af kunt.

In geval van een storing kunt u altijd (ook in het weekend en 's avonds!) bellen met ons storingsnummer 072 576 88 80.

Geen spoed? Wilt u uw traplift laten verwijderen, aan ons verkopen of heeft uw een service- of onderhoudsverzoek? Vul dan onderstaand formulier in. Uiterlijk de volgende werkdag tussen 8 en 17 uur wordt uw aanvraag behandeld.   

Aanhef:

Wij verwerken uw gegevens conform AVG zoals beschreven in ons Privacy Beleid.

Terug naar boven