Handicare krijgt van mij een 10+

Joost Boerboom vertelt:

Hallo team Handicare,

Dit bericht is voor allen die meegewerkt hebben aan de levering en plaatsing van de traplift bij mijn oom en tante afgelopen vrijdag (26 januari).

Dank jullie wel.

traplift_boerboom.jpgJullie hebben met z’n allen een geweldige prestatie geleverd. Deze e-mail is in ieder geval voor de adviseur, binnendienstmedewerkers en de monteur die de traplift geplaatst heeft. En daarnaast voor degenen die de materialen geproduceerd hebben, klaargemaakt voor verzending, en meegegeven aan de transporteur. En voor de planning. En voor degenen die niet genoemd zijn, maar wel hun stinkende best hebben gedaan.

Even wat pluspunten om mijn statement ‘geweldige prestatie’ te onderbouwen:

  1. De snelheid. Ik heb op woensdag 17 januari voor het eerst contact gelegd. Donderdag 18 januari is de adviseur langs geweest. Maandag 22 januari heb ik (namens mijn oom en tante) akkoord gegeven. En vrijdag 26 januari is de lift geplaatst. In iets meer dan een week was alles rond.
  2. Het waarmaken van wat er beloofd is. Tijdens mijn eerste telefoontje werd een prijsindicatie genoemd. De uiteindelijke prijs is vrijwel gelijk, inclusief de duurdere Elegance stoel. Ook werd gezegd dat ‘binnen een week leveren’ mogelijk was. Dat hebben jullie meer dan waargemaakt. Toen ik op maandag belde werd alles gedaan om plaatsing op vrijdag mogelijk te maken.
  3. Het advies. Zeer duidelijk, zeer compleet, meedenken met wat er gevraagd werd, geheel volgens verwachtingen. Inclusief een 3D-visualisatie van hoe het er uit zou komen te zien. Alsof de traplift al was gemonteerd. Het uiteindelijk resultaat komt in hoge mate overeen met die visualisatie.
  4. De communicatie. Telefonisch zeer vriendelijk en correct, ook de e-mails waren prima. En volgens afspraak, want ‘we bellen terug’ bleek binnen een half uur een telefoontje op te leveren. Ook de transporteur (Continent) belde op woensdag keurig om door te geven dat de materialen de volgende dag tussen 13.30 en 15.30 bezorgd zouden worden.
  5. De prijs kwaliteit verhouding. Van de drie partijen die ik gebeld heb bleken jullie de beste prijs te hebben. De kwaliteit van de materialen zijn wat mij betreft boven elke twijfel verheven.
  6. De montage. Ik heb nog geen monteur getroffen die zo rustig en op de achtergrond werkte. M’n zieke oom (die tijdens de montage op bed lag) had niet in de gaten dat de traplift al bijna gemonteerd was. Daarnaast werd de trap helemaal schoon opgeleverd. En de uitleg was ook voor mijn tante van 81 helemaal duidelijk.

Op mijn lagere school had ik een meester die ‘uit principe geen 10’ gaf, want perfectie bestond in zijn ogen niet, er kon altijd iets verbeterd worden. Bij hem heb ik een keer een 10- gehaald, het hoogst haalbare. In dat kader… krijgen jullie van mij een 10+. En die is verdiend. Als ik nog eens voor iemand een traplift moet regelen, hoef ik nog maar één partij te bellen: Handicare.

Dank jullie wel, dus.

Met vriendelijke groet,

Joost Boerboom.

Terug naar boven